Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
Menu

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ

Βαθμ. Κλίμακα
0-10
Κριτήρια που πρέπει να ικανοποιούνται
8.6-10.0 
  • Υπό κατάλληλες συνθήκες το έργο θα ήταν άξιο δημοσίευσης.
  • Εκμάθηση προηγμένων μεθόδων και τεχνικών σε ένα επίπεδο πέρα από αυτό διδάσκεται ρητά.
  • Ικανότητα να συνθέτει και υιοθετεί με πρωτότυπο τρόπο ιδέες από όλο το εύρος του θέματος.
  • Σε ομαδική εργασία, υπάρχει απόδειξη εξέχουσας ατομικής συμβολής.
  • Εξαιρετική παρουσίαση.
  • Εξαιρετικός έλεγχος της κριτικής ανάλυσης και της κρίσης.
 
7.1-8.5 
  • Εξαιρετικό εύρος και βάθος επίτευξης των επιδιωκόμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων.
  • Γνώση ευρέως φάσματος μεθόδων και τεχνικών.
  • Τεκμήρια μελέτης και πρωτοτυπίας σαφώς πέρα από τα όρια του τι έχει διδαχθεί.
  • Σε ομαδική εργασία, υπάρχει απόδειξη εξαιρετικής ατομικής συμβολής.
  • Εξαιρετική παρουσίαση.
  • Ικανότητα ελέγχου της κριτικής ανάλυσης και της κρίσης.
 
6.0-7.0 
  • Επίτευξη όλων των προβλεπόμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων για μια μονάδα.
  • Ικανότητα καλής χρήσης μια σειράς από μεθόδους και τεχνικές για την κατάληξη σε συμπεράσματα.
  • Απόδειξη μελέτης, κατανόησης, και σύνθεσης πέρα από τα όρια του τι έχει ρητά διδαχθεί.
  • Πολύ καλή παρουσίαση του υλικού.
  • Ικανότητα χρήσης κριτικής ανάλυσης και κρίσης.
  • Όπου εμπλέκεται ομαδική εργασία υπάρχουν αποδείξεις παραγωγικής ατομικής συμβολής.
 
4.1-6.0 
  • Κάποιοι περιορισμοί στην επίτευξη των μαθησιακών στόχων, αλλά έχει καταστεί κατορθωτή η κατανόηση των περισσότερων από αυτούς.
  • Ικανότητα χρήσης των περισσότερων από τις μεθόδους και τις τεχνικές που διδάσκονται.
  • Τεκμήρια μελέτης και κατανόησης του τι έχει διδαχθεί.
  • Κατάλληλη παρουσίαση του υλικού.
  • Μερική κατανόηση των θεμάτων και εννοιών που διέπουν τις τεχνικές και το υλικό που διδάσκεται.
  • Όπου εμπλέκεται ομαδική εργασία υπάρχουν αποδείξεις θετικής ατομικής συμβολής.
 
3.1-4.0 
  • Περιορισμένη επίτευξη των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων.
  • Ικανότητα χρήσης ενός ποσοστού των βασικών μεθόδων και τεχνικών που διδάσκονται.
  • Τεκμήρια μελέτης και κατανόησης του τι έχει διδαχθεί, αλλά η κατανόηση παραμένει ανασφαλής.
  • Φτωχή παρουσίαση του υλικού.
  • Κάποια κατανόηση των θεμάτων και εννοιών που διέπουν τις τεχνικές και το υλικό που διδάσκονται αλλά είναι αδύναμη και ελλιπής.
 
2.1-3.0 
  • Επίτευξη μόνο μιας μειοψηφίας των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
  • Ικανότητα να επιδείξει μια σαφή αλλά περιορισμένη χρήση μερικών από τις βασικές μεθόδους και τεχνικές που διδάσκονται.
  • Αδύναμη και ατελής κατανόηση του τι έχει διδαχθεί.
  • Ελλιπής κατανόηση των θεμάτων και εννοιών που διέπουν τις τεχνικές και το υλικό που διδάσκονται.
 
1.1-2.0 
  • Ανεπαρκής επίτευξη σχεδόν όλων των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων.
  • Έλλειψη ικανότητας χρήσης οιωνδήποτε ή των ορθών μεθόδων και τεχνικών που διδάσκονται.
  • Ανεπαρκής και ασυνάρτητη παρουσίαση του υλικού.
  • Εξ ολοκλήρου ελλιπής κατανόηση του τι έχει διδαχθεί.
  • Έλλειψη κατανόησης των θεμάτων και εννοιών που διέπουν τις τεχνικές και το υλικό που διδάσκεται.
 
0-1.0 
  • Απουσία σημαντικά αξιολογήσιμου υλικού, απουσία, ή αξιολόγηση που της λείπει ένα στοιχείο «πρέπει να περάσει».
  • Στην κατηγορία αυτή μεταπίπτουν οι εργασίες/εκθέσεις/γραπτά με αποδείξεις παθητικής ή ενεργητικής παραβίασης των κανόνων της Πανεπιστημιακής τιμιότητας (π.χ. περιπτώσεις αντιγραφής, λογοκλοπής κ.λ.π.)