Βαθμ. Κλίμακα 0-10 | Κριτήρια που πρέπει να ικανοποιούνται |
8.6-10.0 | - Υπό κατάλληλες συνθήκες το έργο θα ήταν άξιο δημοσίευσης.
- Εκμάθηση προηγμένων μεθόδων και τεχνικών σε ένα επίπεδο πέρα από αυτό διδάσκεται ρητά.
- Ικανότητα να συνθέτει και υιοθετεί με πρωτότυπο τρόπο ιδέες από όλο το εύρος του θέματος.
- Σε ομαδική εργασία, υπάρχει απόδειξη εξέχουσας ατομικής συμβολής.
- Εξαιρετική παρουσίαση.
- Εξαιρετικός έλεγχος της κριτικής ανάλυσης και της κρίσης.
|
7.1-8.5 | - Εξαιρετικό εύρος και βάθος επίτευξης των επιδιωκόμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων.
- Γνώση ευρέως φάσματος μεθόδων και τεχνικών.
- Τεκμήρια μελέτης και πρωτοτυπίας σαφώς πέρα από τα όρια του τι έχει διδαχθεί.
- Σε ομαδική εργασία, υπάρχει απόδειξη εξαιρετικής ατομικής συμβολής.
- Εξαιρετική παρουσίαση.
- Ικανότητα ελέγχου της κριτικής ανάλυσης και της κρίσης.
|
6.0-7.0 | - Επίτευξη όλων των προβλεπόμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων για μια μονάδα.
- Ικανότητα καλής χρήσης μια σειράς από μεθόδους και τεχνικές για την κατάληξη σε συμπεράσματα.
- Απόδειξη μελέτης, κατανόησης, και σύνθεσης πέρα από τα όρια του τι έχει ρητά διδαχθεί.
- Πολύ καλή παρουσίαση του υλικού.
- Ικανότητα χρήσης κριτικής ανάλυσης και κρίσης.
- Όπου εμπλέκεται ομαδική εργασία υπάρχουν αποδείξεις παραγωγικής ατομικής συμβολής.
|
4.1-6.0 | - Κάποιοι περιορισμοί στην επίτευξη των μαθησιακών στόχων, αλλά έχει καταστεί κατορθωτή η κατανόηση των περισσότερων από αυτούς.
- Ικανότητα χρήσης των περισσότερων από τις μεθόδους και τις τεχνικές που διδάσκονται.
- Τεκμήρια μελέτης και κατανόησης του τι έχει διδαχθεί.
- Κατάλληλη παρουσίαση του υλικού.
- Μερική κατανόηση των θεμάτων και εννοιών που διέπουν τις τεχνικές και το υλικό που διδάσκεται.
- Όπου εμπλέκεται ομαδική εργασία υπάρχουν αποδείξεις θετικής ατομικής συμβολής.
|
3.1-4.0 | - Περιορισμένη επίτευξη των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων.
- Ικανότητα χρήσης ενός ποσοστού των βασικών μεθόδων και τεχνικών που διδάσκονται.
- Τεκμήρια μελέτης και κατανόησης του τι έχει διδαχθεί, αλλά η κατανόηση παραμένει ανασφαλής.
- Φτωχή παρουσίαση του υλικού.
- Κάποια κατανόηση των θεμάτων και εννοιών που διέπουν τις τεχνικές και το υλικό που διδάσκονται αλλά είναι αδύναμη και ελλιπής.
|
2.1-3.0 | - Επίτευξη μόνο μιας μειοψηφίας των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
- Ικανότητα να επιδείξει μια σαφή αλλά περιορισμένη χρήση μερικών από τις βασικές μεθόδους και τεχνικές που διδάσκονται.
- Αδύναμη και ατελής κατανόηση του τι έχει διδαχθεί.
- Ελλιπής κατανόηση των θεμάτων και εννοιών που διέπουν τις τεχνικές και το υλικό που διδάσκονται.
|
1.1-2.0 | - Ανεπαρκής επίτευξη σχεδόν όλων των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων.
- Έλλειψη ικανότητας χρήσης οιωνδήποτε ή των ορθών μεθόδων και τεχνικών που διδάσκονται.
- Ανεπαρκής και ασυνάρτητη παρουσίαση του υλικού.
- Εξ ολοκλήρου ελλιπής κατανόηση του τι έχει διδαχθεί.
- Έλλειψη κατανόησης των θεμάτων και εννοιών που διέπουν τις τεχνικές και το υλικό που διδάσκεται.
|
0-1.0 | - Απουσία σημαντικά αξιολογήσιμου υλικού, απουσία, ή αξιολόγηση που της λείπει ένα στοιχείο «πρέπει να περάσει».
- Στην κατηγορία αυτή μεταπίπτουν οι εργασίες/εκθέσεις/γραπτά με αποδείξεις παθητικής ή ενεργητικής παραβίασης των κανόνων της Πανεπιστημιακής τιμιότητας (π.χ. περιπτώσεις αντιγραφής, λογοκλοπής κ.λ.π.)
|